نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام بهترین برنامه برای برگزاری مسابقه و قرعه کشی اینستاگرامی است امکان انتخاب رندوم برنده از بین کامنت ها و لایک ها فقط با وارد کردن لینک پست مسابقه یا ایدی اینستاگرام وجود دارد شما می توانید از طریق لینک زیر وارد برنامه شده و قرعه کشی را در استوری خود انلاین و رایگان انجام دهید . 

 

لینک نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

 

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام رایگان

کسب و کار ها و پیج های اینستاگرامی به دنبال نرم افزار قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی هستند تا شماره کامنت ها بر اساس بیشترین تگ یا منشن را رایگان برای پست آنها انجام دهد یکی از برترین نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام رایگان سایت مارکتینگ 98 است که تمام شرایط مسابقه لایک و کامنت همزمان و بررسی فالو کردن پیج را انجام می دهد. 

 

نرم افزار قرعه کشی ایفون

اگر به دنبال قرعه کشی اینستاگرام با گوشی ایفون هستید می‌توانید از این اپلیکیشن و نرم افزار قرعه کشی ایفون استفاده کنید. به کمک این ابزار می‌توانید از بین کامنت‌های مخاطبانتان یک یا چند نفر را به صورت کاملا رندوم و تصادفی انتخاب کنید. 

 

برنامه قرعه کشی اینستاگرام برای ایفون

نرم افزار قرعه کشی آنلاین

با نرم افزار قرعه کشی انلاین می تونید موارد زیر را قرعه کشی کنید: قرعه کشی خانگی بین اسامی و اعدا، قرعه کشی فوتبال و ساخت لیگ و تورنمنت ساز تیم و گردونه شانس آنلاین و انتخاب برنده ها به صورت کاملا رایگان .

 

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

 

نرم افزار قرعه کشی خانگی

قرعه کشی خانگی بین اعضا و فامیل را با این نرم افزار انجام دهید در حالت تصادفی نرم افزار قرعه کشی خودکار و انلاین برنده رو انتخاب می کند  تا اعتماد اعضا جلب شود مدیریت صندوق وام خانگی و دوستانه با این نرم افزار قرعه کشی بسیار راحت است جهت ورود به برنامه از لینک زیر استفاده کنید

 

قرعه کشی انلاین

نرم افزار قرعه کشی ویندوز

نرم افزار قرعه کشی The Hat یک نرم افزار قرعه کشی ویندوز می باشد. که با استفاده از این نرم افزار می توانید با وارد کردن اسم ها در لیست نرم افزار و انتخاب گزینه Shuffle شروع به قرعه کشی بین نام های وارد شده کنید. علاوه بر نام میتوانید اعداد را نیز قرعه کشی کنید. لینک دانلود نرم افزار قرعه کشی ویندوز را رایگان می توانید از انتهای مقاله دانلود کنید همچنین فیلم آموزشی استفاده از برنامه قرعه کشی را مشاهده کنید

 

نرم افزار The Hat میتواند قرعه کشی را تا آخرین گزینه باقی مانده در برنامه ادامه دهد. سپس لیستی شامل ترتیب قرعه ها نمایش دهد. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانگی بسیار مناسب است.

 

اگر به دنبال نرم افزار قرعه کشی کامنت اینستاگرام هستید می توانید از نرم افزار قرعه کشی سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید و انتخاب برنده و قرعه کشی آنلاین را به راحتی با یک کلیک انجام دهید.

 

یکی از روش های قرعه کشی بین افراد این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.

فیلم آموزش نرم افزار قرعه کشی 

 

 

امروزه نرم افزارهای و سایت قرعه کشی رایگان زیادی  وجود دارند. اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همان کلاه قرعه کشی را شبیه سازی میکند.

 

 

نرم افزار The Hat مخصوص قرعه کشی است. از این نرم افزار میتوانید برای قرعه کشی بین افراد، یا بین انتخاب هایی که وجود دارد استفاده کنید.

 

کافیست اسم های مورد نظر را در نرم افزار وارد کنید. سپس این نرم افزار به صورت کاملا تصادفی و منصفانه، هر بار یکی را انتخاب میکند. مورد انتخاب شده را میتوانید حذف کنید و یا دوباره در قرعه کشی بعدی شرکت دهید.

 

مهم ترین قابلیت های نرم افزار قرعه کشی The Hat :

  • انجام قرعه کشی به روش های مختلف

  • عالی برای معلمان یا والدین.

  • نام ها را از یک فایل متنی  وارد کنید یا از کلیپ بورد جایگذاری کنید.
  • لیست ها را برای مناسبت ها، کلاس ها و غیره از داخل برنامه ذخیره و بارگذاری کنید
  • امکان وارد کردن هر تعداد اسم یا برنده در قرعه کشی
  • امکان حذف برنده انتخاب شده، و یا بازگرداندن آن به نرم افزار قرعه کشی بعدی
  • نمایش لیست ترتیب قرعه های انتخاب شده، و پرینت آن
  • قرعه کشی کاملا تصادفی و رندوم
  • امکان انتخاب یک عدد تصادفی در بازه مورد نظر کاربر
  • قابل استفاده برای بازی هایی که نیاز به انتخاب تصادفی (Random) دارند
  • قابل نصب در ویندوزهای 10 ,XP, 7, 8

دانلود نرم افزار قرعه کشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دانلود نرم افزار قرعه کشی ، The Hat 3 را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت کنید:

 

لینک دانلود The Hat 3

 

نرم افزار قرعه‌ کشی بین اعداد Visual Dice Roller

نرم افزار قرعه‌کشی و انتخاب تصادفی Visual Dice Roller یک نرم افزار قرعه‌کشی شانس و انتخاب تصادفی است که می‌توان برای مقاصد گوناگون مانند بخت‌آزمایی و یا ایجاد نمونه‌های آماری از آن استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار کافیست نامها، کلمات، عبارات یا اعداد مورد نظر را در لیست موجود وارد کنید، همچنین می‌توانید لیست اسامی رو مستقیما از کلیپ‌بورد فراخوانی و یا از یک فایل متنی بارگیری کنید. پس از تهیه لیست می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Add to Roll list آن را وارد گردونه برنامه و اقدام به انجام عملیات انتخاب تصادفی توسط گزینه Roll کنید.

 

روش های مختلف قرعه‌ کشی با نرم افزار

 

نرم افزار قرعه کشی Visual Dice Roller دارای حالتهای جذابی برای انجام انتخاب است به نحوی که شبیه ماشینهای بخت‌آزمایی شروع به چرخش در اسمها می‌کند و بر جذابیت و اضطراب شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی و در نهایت شادی برنده یا برندگان آن می‌افزاید.

 

نرم افزار قرعه کشی شانس

 

حالت Slow roll

 

در حالت اول (Slow roll) برنامه با سرعت پایینی در اسامی می‌گردد و در نهایت یک نام را به عنوان نتیجه قرعه‌کشی انتخاب می‌کند.

 

حالت Fast roll
حالت دوم (Fast roll) نیز به همین شکل است با این تفاوت که برنامه با سرعت بالاتری عملیات چرخش در اسامی را انجام می‌دهد و نتیجه را نیز بسیار زودتر اعلام می‌کند.

 

حالت Momental roll
در حالت سوم (Momental roll) برنامه بدون هیچ معطلی یک انتخاب تصادفی کرده و نتیجه را نمایش می‌دهد.

 

حالت Stop on demand
در حالت چهارم (Stop on demand) برنامه به صورت بی نهایت در نامها می‌چرخد و تا کلیک شما بر روی دکمه Stop هیچ نتیجه‌ای را اعلام نمی‌کند. این حالت به خصوص برای بازیهای تمرکز حواس و سرعت عمل نیز مناسب است و برای قرعه‌کشی‌ها در شرایط خاص نیز جذابیت بالایی دارد. البته نتایج قرعه‌کشی در این برنامه به یک گزینه نیز محدود نمی‌شود و شما می‌توانید توسط این نرم افزار اقدام به قرعه‌کشی دوره‌های بعد نیز کنید.

 

جلوه‌های صوتی زیبا


یکی از ویژگیهای جالب نرم افزار قرعه کشی Visual Dice Roller بهره‌گیری از جلوه‌های صوتی است، به نحوی که با هر بار چرخش در یکی از گزینه‌های قرعه‌کشی صدایی مشابه دستگاه‌های اسلات کازینو را پخش می‌کند. همچنین این برنامه دارای ۴ پیام صوتی است که با هر بار ارائه یک نتیجه به صورت تصادفی پخش می‌شود. این جلوه‌های صوتی در قالب فرمتهای ogg در پوشه sound قرار دارند و در صورت تمایل می‌توانید آنها را به دلخواه تغییر دهید و از صداهای مورد نظر و متناسب با نیازهای خود استفاده کنید. همچنین برنامه امکان قطع صداهای موجود را هم به شما می‌دهد.

 

برخی از ویژگیهای نرم افزار قرعه کشی Visual Dice Roller عبارتند از:

 

  • قرعه‌کشی و انتخاب تصادفی در میان اسمهای مختلف
  • امکان انجام قرعه‌کشی برای چند برنده با حفظ اولویت
  • پشتیبانی از ۴ حالت مختلف برای قرعه‌کشی
  • امکان جستجو در اسامی قرعه‌کشی و نتایج آن
  • قابلیت ذخیره لیست نتایج در قالب فایلهای log
  • دارای افکتهای صوتی جالب برای افزایش جذابیت قرعه‌کشی
  • برخورداری از محیط ساده و فارغ از پیچیدگی

سایت قرعه کشی رندوم

اگر شما هم به دنبال قرعه کشی رندوم و تصادفی برای انتخاب برنده مسابقه آنلاین خود دارید سایت قرعه کشی رندوم میتونه برای شما مفید باشه امکان قرعه کشی بین کامنت و لایک و قرعه کشی اسامی نیز در سایت رند یاب وجود دارد.