سایت قرعه کشی اینستاگرام یا ربات قرعه کشی یک برنامه ای است برای قرعه کشی آنلاین مسابقه اینستاگرامی :: با سایت قرعه کشی اینستاگرام و برنامه کامنت پیکر مارکتینگ 98 ، انتخاب برنده مسابقه اینستاگرامی به راحتی تعیین کنید با نحوه قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنت ها و لایک ها با ما همراه باشید

قرعه کشی اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام پس از بررسی شرایط مسابقه شما و دانلود کامنت ها در اکسل ،قرعه کشی آنلاین و رایگان را برای شما فراهم می کند نحوه قرعه کشی در اینستاگرام به شکل رندوم یا بیشترین تگ و کامنت به شرح زیر است.

  1. ابتدا از طریق لینک زیر وارد برنامه قرعه کشی اینستاگرام شوید
  2. نوع قرعه کشی را انتخاب کنید ( کامنت , فالوور , لایک )
  3. لینک پست مسابقه را کپی کرده و ارسال کنید
  4. شماره موبایل و گزینه های مورد نظر را تکمیل نمایید
  5. از بخش پیگیری سفارش ، قرعه کشی اینستاگرام را به صورت آنلاین انجام دهید

 

لینک برنامه قرعه کشی آنلاین اینستاگرام

 

مسابقه آنلاین در اینستاگرام

ایده مسابقه آنلاین در اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور واقعی، برند سازی و افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام می باشد طراحی مسابقه اینستاگرامی و نحوه قرعه کشی در اینستاگرام باید اصولی و درست انجام شود تا علاوه بر بازخورد مناسب، سبب اعتماد سازی بیشتر کسب و کار شما بین فالووها شود.

نحوه برگزاری مسابقه اینستاگرامی

اگر طراحی کمپین تبلیغاتی و برگزاری مسابقه به درستی انجام نشود سبب بدبینی کاربران نسبت به برند و کسب و کار  شما خواهد شد. پس مراحل برگزاری مسابقه در اینستاگرام را با دقت مطالعه و دنبال کنید:

تعیین اهداف برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی

قبل برگزاری مسابقه اینستاگرامی باید هدف خود را مشخص کنید؟ آیا هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی افزایش فالوور است یا برند سازی محصول تان؟ یا افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام با کاربران و یا افزایش فروش؟

هدف شما در نحوه طراحی مسابقه و اجرای آن تاثیرگذار است. همچنین شما باید مخاطبان و بازار هدفتان را مشخص کنید انواع مسابقات اینستاگرامی و اهداف طراحی آن که توسط برندهای مشهور و ادمین های اینستاگرام برگزار میشود شامل موارد زیر است: