ایجاد یک مسابقه با ربات QuizBot

تلگرام از نظرسنجی های قدرتمند برای گروه ها و کانال ها پشتیبانی می کند که می تواند برای همه موارد از تصمیم گیری در مورد ناهار گرفته تا تشکیل امتحانات خدمات عمومی یا  استفاده شود .

نظرسنجی ها به سبک کوئیز نوع خاصی از نظرسنجی است که دارای یک پاسخ صحیح و یک توضیح اختیاری است که آنها را برای اهداف آموزشی ایده آل می کند.

پیشنهاد ویژه : خرید اکانت پرمیوم تلگرام

 

ربات مسابقه تلگرام

با کمک Quiz Bot می توانید آزمونهای چند سوالی ایجاد کرده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید . این ربات به شما امکان می دهد متن یا رسانه را قبل از سال برای کمک به ایجاد درخواست های سبک امتحان با نمودارها و جداول اضافه کنید 

می توانید برای هر سال محدودیت زمانی تعیین کنید . ربات در مورد تعداد سوالاتی که کاربران به درستی دریافت کرده اند و مدت زمان لازم برای تکمیل مسابقه را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای هر مسابقه ای که ایجاد می کنید یک جدول جهانی را نگه می دارد .

ربات قرعه کشی تلگرام رایگان

با استفاده از ربات قرعه کشی تلگرام دیگر نیازی به جمع آوری مشخصات کاربران کانال تلگرام و برگزاری نظرسنجی در گروه نیست و با ربات قرعه کشی  همه چی به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

 

https://t.me/giveawaybot_poll

 

برنده تنها از بین کاربرانی انتخاب میشود که پاسخ صحیح به سوالات شما داده باشند بنابراین جای بحث یا شک و ابهامی باقی نمی ماند.

اگر نیاز به قرعه کشی در اینستاگرام دارید می توانید از ربات قرعه کشی اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید

 

پشنهاد ویژه : پنل ممبر تلگرام بهترین روش افزایش ممبر و گروه تلگرام 

ایجاد مسابقه در تلگرام

ایجاد یک مسابقه تلگرام بسیار آسان است ، فقط کافی است quizbot را در تلگرام باز کنید ، "شروع" را فشار دهید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اگر مشکلی دارید ، لطفاً به دستورالعمل های گام به گام ما نگاهی بیندازید .

پیشنهاد ویژه  : راه اندازی مسابقه در اینستاگرام

 

ربات سوال چهار گزینه ای تلگرام

 

ایجاد مسابقه در تلگرام

هنگامی که مسابقه شما آماده شد ، می توانید آن را در یک گروه یا کانال به اشتراک بگذارید - یا از کاربران دعوت کنید تا به صورت خصوصی در گپ با ربات به سوالات پاسخ دهند برای دیدن چگونگی عملکرد ، مسابقه آزمایشی ما را امتحان کنید: Who is Who در بسته برچسب "Great Minds" .

مسابقه مسابقه 2020

با 2 میلیارد دانش آموز که در حال حاضر از مدارس دور هستند ، جهان به شدت به ابزارهای آموزشی آنلاین نیاز دارد. به همین دلیل است که تلگرام یک ابتکار عمل برای جمع آوری منابع را آغاز کرده است که در آن 400000 یورو بین سازندگان آزمونهای آموزشی توزیع خواهیم کرد .

برای شرکت ، از QuizBot برای ایجاد و انتشار یک آزمون آموزشی اصلی در هر موضوع در هر سطح دشواری ، به هر زبان استفاده کنید . با خیال راحت هر چیزی را از تاریخچه قرون وسطی اروپا به زبان انگلیسی گرفته تا Mikrobiologie für Experten auf Deutsch انتخاب کنید - و هر رسانه ای را که لازم دارید به س questionsالات خود اضافه کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که کلیه حقوق مالکیت معنوی رعایت می شود.

آزمونهایی را که ارسال می کنید ، در یک فهرست قابل جستجو منتشر خواهیم کرد. بر اساس کیفیت و محبوبیت آنها ، در چند مرحله برندگان را معرفی خواهیم کرد. ارسال های مرحله اول در تاریخ 15 مه پایان می یابد .

کانال مسابقات تلگرامی

برای به روزرسانی در مورد این و سایر مسابقاتی که برگزار می کنیم ، در کانال contest مشترک شوید فقط در سال گذشته ، ما 2 میلیون یورو بین برندگان مسابقات خود توزیع کردیم .


ایجاد یک مسابقه ، گام به گام

ایجاد یک مسابقه بسیار آسان است ، فقط کافی است quizbot را در تلگرام باز کنید ، "شروع" را فشار دهید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

1. نام و توضیحات در ابتدا شما مسابقه خود را به یک نام و اختیاری توضیحات - برای آزمایش آموزشی، بهتر است به استفاده از موضوع، مانند شیمی آلی من یا تاریخ سلطنتی بریتانیا . این توضیحات می تواند شامل اطلاعات یا دستورالعمل هایی مانند "برای این آزمون به یک ماشین حساب نمودار نیاز دارید" باشد.

2. متن یا رسانه پیش س questionال. حال حاضر می آید زمان برای ایجاد مسابقه را سوال . با ضربه زدن روی دکمه "ایجاد یک سوال" الگو برای ایجاد اولین سوال شما باز می شود. با این حال ، اگر می خواهید متن یا رسانه قبل از س questionال نشان داده شود ، قبل از ضربه زدن روی "ایجاد س taال" ابتدا آن را ارسال کنید.

3. سالات. پس از ورود به رابط پرسش جدید ، به سادگی قسمت های مربوط به سوال را پر کنید و همچنین پاسخ های احتمالی آن را پر کنید. با ضربه زدن روی آن پاسخ صحیح را انتخاب کنید ، که با یک چک سبز مشخص می شود.

4. توضیحات. اگر می خواهید در مسابقه ما شرکت کنید ، باید توضیحات مربوط به هر یک از سوالات خود را اضافه کنید. توضیحات پس از انتخاب پاسخ توسط کاربران ظاهر می شود. می توان از آنها برای دادن اطلاعات بیشتر ، روشن کردن خطاهای رایج و پشتیبانی از قالب بندی متن کامل ، از جمله پیوندهای پیوندی استفاده کرد . پس از پایان کار ، روی "ارسال" ضربه بزنید تا س toال را به آزمون خود اضافه کنید. مراحل س questionال را تکرار کنید تا زمانی که همه س questionsالات آزمون خود را اضافه کنید ، سپس در گپ ارسال / انجام دهید .

5. تایمر. در مرحله بعد ، ربات از شما می خواهد که انتخاب کنید که کاربران چه مدت باید به هر س answerال پاسخ دهند. برای س questionsالاتی که به هیچ محاسبه ای احتیاج ندارند ، معمولاً 10 یا 15 ثانیه کافی است. اما برای چیزی مانند ریاضی ، تایمرهای طولانی تر مانند 3 تا 5 دقیقه بهترین زمان هستند. همیشه می توانید بعداً این تنظیمات را تغییر دهید ، پس نگران نباشید.

6. سوالات را اشتباه بگیرید یا گزینه های پاسخ را انتخاب کنید. سپس ربات از شما می پرسد که آیا می خواهید گزینه های پرسش و پاسخ را تغییر دهید - به این معنی که س questionsالات به ترتیب تصادفی پیش می آیند و پاسخ سالات منفرد نیز به ترتیب تصادفی خواهد بود. به طور معمول ایده خوبی است که در اینجا "بله" بگویید ، بنابراین دانش آموزان می توانند بدون اینکه سفارش را به خاطر بسپارند ، آزمون را برای تمرین دوباره انجام دهند. با این حال ، اگر پاسخ سبک "همه موارد بالا" یا س questionsالاتی دارید که در صورت ارائه به ترتیب خاص بهتر جواب می دهند ، "نه" را انتخاب کنید. باز هم ، در صورت لزوم می توان این تنظیم را در آینده تغییر داد.

7. ارسال مسابقه خود به مسابقه . ربات از شما می پرسد که آیا می خواهید مسابقه خود را به مسابقه ارسال کنید. اگر بله را انتخاب کنید ، برای تأیید ارسال شما چند س additionalال اضافی می پرسد.

8. آزمون یا به اشتراک گذاری مسابقه خود. مسابقه شما کامل شد! از اینجا ، یک نمای کلی از مسابقه جدید خود را مشاهده خواهید کرد که تعداد سوالات و تنظیمات آن را نشان می دهد. شما می توانید "این مسابقه را شروع کنید" ، که این کار را در یک گپ خصوصی با QuizBot انجام می دهد ، آن را در یک گروه شروع کنید یا مسابقه را از طریق "اشتراک مسابقه" برای کسی ارسال کنید. برای کپی کردن پیوند بی نظیر به مسابقه خود ، "شروع مسابقه در یک گروه" را فشار داده و نگه دارید.

9. ویرایش آزمونها. با ضربه زدن روی «ویرایش مسابقه» به شما امکان می دهد هر یک از س questionsالات یا تنظیمات مسابقه را تغییر دهید ، از جمله عنوان و توضیحات آن. از «ویرایش س questionsالات» می توانید متن یا رسانه پیش س questionال را اضافه کنید ، س improvedال را با پاسخ های بهتر جایگزین کنید یا حتی س additionalالات اضافی اضافه کنید. برای انتخاب یک سوال جداگانه برای ویرایش ، از صفحه روی پیوند / نمای آن ضربه بزنید.

10. آمار مسابقه. در آخر ، می توانید آمار مسابقه را مشاهده کنید. این نشان می دهد که چند نفر در مسابقه شرکت کرده اند ، همراه با کسانی که به سوالات به درستی و سریع ترین پاسخ داده شده اند. شما اکنون استاد مسابقه هستید و آماده هستید تا آزمودنی های خود را امتحان کنید.

 

منبع مقاله 

https://telegram.org/tour/quizbot